Sunday 9 October 2011

PERPISAHAN




ntah ap lah yang nak dipisahkan. . tak faham betul aku tengok die nie. . kan, hubungan kite sebagi kawan. ..memang kite pena date, tapi tak bermakne aku harap kan ape dari kau. . aku tau aku nie cakap kasar, walaupun tabiat kite sama tak bermakne semua perkara kite same. . kau dengan cara kau, dan aku dengan care aku. . memang aku sayangkan kau, tapi aku masih sayang kan dia. .aku tau dia sakitkan hati aku, buat aku kecewa dengan perangai dia. .hati aku masih untuk dia, nak dekat 4taun kami couple. . aku tak boleh nak carik lain. .sebab aku jenis yang tak suke mencarik. .tipu lah kalau aku kate aku tak sayang kan kau. .care kau layan aku pun dah cukup buat aku sayangkan kau. .tapi sayang nye kau dah tunjuk kan diri kau tu siapa, awal2 lagi kau dah tunjuk kan. . memang aku tak tahan dengan peragai kau yang kuat merajuk tu and aku macam orang BODOH nak pujuk ko. . sekali dua boleh lah, tapi kalau dah lame2 memang aku tak akan layan lah cerita nye. .benda kecik pun kau nak merajuk, payahlah hidup . aku memang tak pandai nak pujuk orang, sebab aku merajuk pun tak ada sape nak pujuk. .so, jangan salah kan aku kalau kau merajuk aku buat tak tau je ..aku tak ada niat nak sakitkan hati kau. .cuma aku tak tahan nak melayan kerenah kau yang mengada2 tu. .memang aku RIMAS. . aku tak pandai nak terlampau manja sangat sebab aku tak nak orang lain meluat dengan perangai aku kalau aku suka merajuk .. perpisahan nie kau yang mintak lepas tu kau nak salahkan aku dengan kate2 aku? ..  tak faham, ,memang aku tak faham. .! first time aku jumpa boy yang macam kau nie. . kuat TOUCHING and suke fikir bukan2 .lagipun kau dah ada GF, so jagalah gf kau tu. .sudah tu pilihan kau. .dan aku dengan pilihan aku ..oke .! :)


                            Berubah lah perangai tu kalau tak nak orang lain tinggalkan awak. .


                              * jangan cepat merajuk kalau orang lain tegur awk. .
                              * lembutkan hati tu maafkan kesalahan orang. . 
                              * kalau nak merajuk jangan lah sampai membawa diri and pisah. .
                              * jangan tipu diri sendiri. . 


# saya sayangkan awak tapi sekadar kawan, hati saya hanya untuk dia. .maafkan saya kalau sakitkan hati awak.  cara kita tak sama .awak suka merajuk dan saya pulak tak pandai nak merajuk and memujuk orang. terpisah sudah hubungan kita, dan awak masih lagi nak amek berat pasal saya .. buatkan saya tak faham dengan awak. .ikut suka awak lah . .



No comments:

Post a Comment