Sunday 9 October 2011

Penghibur Hati ku


IZHAN HALFI. . .  dialah penghibur hati aku. . bukan BUAH HATI oke. . sejak aku kenal die, die nie memang kelakar orang nyer. . suka buat lawak BANGANG die tu. . HAHAHA. .! tapi memang best lah kawan dengan die nie. . kadang2 ak BBM dengan die boleh jadi gile woo. .mane tak nyer asek melawak je keje die nie. .ada je topik yang nak dibual kan, lepas tu masing2 mula mengutuk tak pun memerli. .ayat2 c IZHAN nie mengalah kan A.Samad Said kalau die bermadah .. menyampah pulak aku dengan ayat die tp ada juga yang geli hati nye. . aku tak tau kenapa kalau ak jumpe die msti aku nak tergelak. . may be die nie selalu buat lawak BANGANG die tu, tu yang jadi nak tergelak kalau jumpe. . lame2 aku tengok die nie comel lah pulak. . sebab badan dia kecik and rendah2. . HAHA. .! aku ingat lagi kata2 die tu, die habaq kat aku macam nie " apa kebenak lah teha nie, dekat peti ais mane ada salji. . name je student tapi stupid sikit:. ." tak boleh blah ayat die tu, aku yang nak marah tak jadi marah bile melayan lawak die tu. . walaupun kiteorang baru kenal, tapi aku rase macam dah lame kenal . may be sebab die nie peramah kot. . aku suke bile dengar die bercakap, sweet je sore die padan lah dengan die tu. . kecik and rendah. . HEHEHE. . ! and aku suke bile die bagi nasihat dekat aku. . sebab kata2 die nie berkias and buatkan aku paham apa maksud die tu. . tak rugi kawan dengan die nie, die nie oke tak penah lah touching kalau aku ngutuk die. . tak pena marah bile aku melawan cakap die.  sometimes die akan terus terang jugak kalau die tak suke care aku, tapi die akan cakap dengan nada yang slow. . bile aku touching dengan kate2 die tu, cepat2 die pujuk. . macam mane lah aku nak majok lame2 bile dapat orang macam die nie. .sejak aku kawan die tak penah lah ak rase bosan . kalau aku bosan, aku akan kacau die ..HUHU . .! die nie kadang2 suke berkongsi cerita. .tu yang tak bosan kawan dengan die. .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


         hari sabtu malam, tengah melepak rumah membe. . tetibe die BBM. ntah macam mane die belanja aku nasi goreng ayam dengan watermelon juice. . ingatkan die main2, rupe2 yer betol3. . sungguh pun lame, aku snggup tunggu juga. . tak lame pun, setengah jam die dah sampai. . "thank a lot lah belanja nasi goreng ayam dengan watermelon juice. ." hehehe. .




#abangkecik suke melawak buatkan aku tertawan... haha. :)




No comments:

Post a Comment